Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

E? Kritizovat mohu něco až když to slyším.

0 0
možnosti
PV

Ale tohle je nanejvýš půvabný text!!!:-)

Pane, smekám.R^

0 1
možnosti

I32v72o 46Ž31á95č10e91k

4. 1. 2015 15:23

Když se fasoval smysl pro humor, tak se většina zde diskutujících hodila marod.

5 0
možnosti
PV

A jak se říká, tenhle autor byl dvakrát.

0 0
možnosti
VH

"Zavřete se s partnerkou či partnerem v ložnici." To byste měl upřesnit, aby věděli co v té ložnici dělat. Aby tam třeba nesledovali v TV toho Zemana.

4 0
možnosti
Foto

Poněkud nedospělé. :-P

5 2
možnosti
BM

Tak, jednak čtvrtého ledna není třeba prohlížet žákajdu potomkům, neboť již čtrnáct dní nebyli ve škole. Jednak né všichni odpůrci pana Zemana mají několik aut (někteří nemají ani jedno-vlastní zkušenost mého okolí), jednak představitel hlavní role seriálu Zdivočelá země volil Zemana (což mi nevadí, neboť je to dobrý herec a ten seriál mám rád), jednak ti, co obdivuji Třicet případů....bývají stoupenci pana Zemana, jednak pan Schwarzenberg žádnou knihu nenapsal. A na pivko lze jít kdykoli.

A pro mne za mne jestli pan prezident sedí v Lánech, popíjí vínko a pokuřuje, tak je mi zcela ukradený...

4 1
možnosti
JF

J90a15n 97F59r17o68l33í17k

4. 1. 2015 12:59

No jak píše pan Machaček. Poněkud nedospělé. Já říkám ubohé.

2 1
možnosti
Foto

R^;-D  Jim se nelíbí jeho projev, ale dokážou ho poslouchat od začátku do konce, což nedokáže ani mnohý ten, kdo ho volil. A pak si ještě dají práci s poslechem projevu jiného prezidenta a srovnávačku hodí na blog ;-D;-D

2 4
možnosti
Foto

Nepřítele dobré znát;-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
živnostník, snílek