Radomír Mikeska

Díky ebole je na Ukrajině klid a mír

2. 10. 2014 10:00:00
Na východní Ukrajině je klid a mír, spokojené obyvatelstvo si užívá výdobytků své práce. Tak aspoň vypadá situace podle médií.

Zkoumal jsem dnes po ránu příčiny vlastní lehké nervozity, že vůbec nevím, jak je to s tou Ukrajinou. Prohlédl jsem Novinky i zdejší matku všech seriózních informací, a nic. Žádná relevantní aktuální zpráva.

Říkám si, podívám se na televizi. Tedy ne na tu Českou (to mi můj psychiatr zakázal), ale zvolil jsem německou N24. Tam jsou zprávy každých 15 minut, pořád dokola. Z toho 10 minut jsou zprávy vážné a 5 minut ty ostatní. Z těch 10 minut byla podstatná část věnována chlápkovi, co přiletěl ze západní Afriky někam do Texasu, bylo mu pak nějak divně, a u doktora zjistili, že má ebolu. Jak říkala paní hlasatelka, stejně není úplně jasné, kde k té ebole vlastně přišel, zvlášť když se zjistilo, že to cestou vzal přes Brusel. Ha, což jestli to chytil v Bruselu, konec s námi, Evropo!

Tedy ale, o Ukrajině nic.

Tak jsem to vzal na server Hlas Ruska. Tam jsem zjistil, že „někdo“ ostřeloval autobusovou zastávku, přičemž zahynulo několik lidí, a že někdo s někým (není důležité, kdo s kým) chce vyměnit letiště v Doněcku za něco jiného (není důležité, za co). (Mimochodem jak komické za situace, když ten někdo toho někoho vůbec neuznává, že.)

Hmm, přece nějaká zpráva, ale že by to informačně pokrývalo situaci, to asi ne, ale že by se to dalo hodnotit jako klid, to taky ne.

Nicméně zůstává faktem, že „unijní“ média o Ukrajině mlčí.

Proč asi? Já bych to vysvětlil tak, že už jim došlo, že to s tou jednostrannou propagandou v nedávné době přehnala (za což byla a jsou nemálo kritizována). Takže: Když už nemůžeme lhát o Rusech, tak budeme mlčet, aspoň nic nepokazíme!

No a ta ebola, Bůh nám ji snesl z nebe. To je téma! Budeme teď děsit Evropany ebolou, když ten bubák z Kremlu nikoho nepostrašil.

Autor: Radomír Mikeska | karma: 23.02 | přečteno: 512 ×
Poslední články autora