Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

E? Kritizovat mohu něco až když to slyším.

0 0
možnosti

Ale tohle je nanejvýš půvabný text!!!:-)

Pane, smekám.R^

0 1
možnosti

I25v67o 35Ž11á77č54e73k

4. 1. 2015 15:23

Když se fasoval smysl pro humor, tak se většina zde diskutujících hodila marod.

5 0
možnosti

A jak se říká, tenhle autor byl dvakrát.

0 0
možnosti

"Zavřete se s partnerkou či partnerem v ložnici." To byste měl upřesnit, aby věděli co v té ložnici dělat. Aby tam třeba nesledovali v TV toho Zemana.

4 0
možnosti
Foto

Poněkud nedospělé. :-P

5 2
možnosti

Tak, jednak čtvrtého ledna není třeba prohlížet žákajdu potomkům, neboť již čtrnáct dní nebyli ve škole. Jednak né všichni odpůrci pana Zemana mají několik aut (někteří nemají ani jedno-vlastní zkušenost mého okolí), jednak představitel hlavní role seriálu Zdivočelá země volil Zemana (což mi nevadí, neboť je to dobrý herec a ten seriál mám rád), jednak ti, co obdivuji Třicet případů....bývají stoupenci pana Zemana, jednak pan Schwarzenberg žádnou knihu nenapsal. A na pivko lze jít kdykoli.

A pro mne za mne jestli pan prezident sedí v Lánech, popíjí vínko a pokuřuje, tak je mi zcela ukradený...

4 1
možnosti

J61a90n 39F83r67o48l84í30k

4. 1. 2015 12:59

No jak píše pan Machaček. Poněkud nedospělé. Já říkám ubohé.

2 1
možnosti
Foto

R^;-D  Jim se nelíbí jeho projev, ale dokážou ho poslouchat od začátku do konce, což nedokáže ani mnohý ten, kdo ho volil. A pak si ještě dají práci s poslechem projevu jiného prezidenta a srovnávačku hodí na blog ;-D;-D

2 4
možnosti
Foto

Nepřítele dobré znát;-)

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS